środa, 24 czerwca 2015

Info... i podziękowania :)

Okay. Żyję! I, tak, wiem, że 1.06 miał się pojawić post, ale niestety, moja (jakże cudna i kochana) komórka, nie zapisała wersji roboczej, a następnie uznałam, że jednak poprzednia wersja rozdziału była głupia... coś tam... sratatata... nikogo to nie obchodzi.. lalala...coś tam coś tam... No, ale napisałam już prawie cały, więc mam nadzieję, że jesteście ;) A, i tak na marginesie... Rozdziały będą pojawiać się w regularnych odstępach, tj. co miesiąc, każdego pierwszego dnia, każdego miesiąca (na pewno, poza lipcem). Jest możliwość, że nawet częściej :P No, a nowy rozdział dodam gdzieś koło 26-28 czerwca :/ Więc przepraszam... No i dziękuję za ponad 1000 wejść ;* No, a więc to chyba wszystko...
Ps. Najprawdopodobniej rozdział będzie sobie liczył ponad 1000 wyrazów, więc... Przede wszystkim spodziewajcie się niespodziewanego ;) I tu mała zapowiedź;
  "-Przestań! To boli!" 
"-On nie żyje..." 
"-Wolę to już mieć za sobą..."
 "-...była z chłopakiem..." 
"Co, do diabła, zrobiłam wszechświatowi, aby zasłużyć na taką zemstę?! "
~Allys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz